Quiz: Hvem har spillet for både Chelsea og Real Madrid?

Real Madrid vs Chelsea: times, TV & how to watch online - AS.com

Real Madrid spiller semifinale i Champions League i aften mod Chelsea. Derfor skal du i dag teste din viden om de to klubber. Hvilke spillere har spillet for både Chelsea og Real Madrid?

Husk at kommentere dit resultat i tråden på forum, så er du med i lodtrækningen til et gavekort til Unisport.

Test dig selv her:

Tags: Quiz

Log-på for at kommentere

Brylle svaret på emne: #1 5 år 4 måneder siden
​12. Stort set kun virkelig gode spillere på deres højeste faktisk. Var lidt træt af at glemme dem jeg glemte. 
Mølbat's profilbillede
Mølbat svaret på emne: #2 5 år 4 måneder siden
Jeg fik 11. Det var for alvor først i slutningen af 00'erne, at jeg begyndte at interessere mig for fodbold, så stort set alle spillere fra 90'erne i den her quiz, kunne jeg ikke gætte. Dog med undtagelse af 2, som jeg dog ikke vil nævne for at undgå spoilers.
9eren svaret på emne: #3 5 år 4 måneder siden
Fik nogle stykker men der var mange jeg burde ha husket. Den var faktisk en af de bedre
Lars1991 svaret på emne: #4 5 år 4 måneder siden

Jbner post=136686 skrev: ​Fik 9. Ved ikke om det kun er hos mig, men jeg kan ikke se det hele af årstallet spillerne var i Chelsea, og det gjorde det lidt forvirrende. Kunne måske have gættet en eller to mere hvis jeg havde kunne se hele det årstal

​
Ja samme her og det gjorde det mere forvirrende! Jeg fik 8, men som sædavanelig sidder jeg og ryster på hovedet over nogle af dem jeg har glemt - hukommelsen er sgu ikke min stærke side :-)
​
Vinícius's profilbillede
Vinícius svaret på emne: #5 5 år 4 måneder siden
Hele 11 rigtige! De sidste kendte jeg sq ikk lige til.
sorengandersen svaret på emne: #6 5 år 4 måneder siden
12 stk
Jbner's profilbillede
Jbner svaret på emne: #7 5 år 4 måneder siden
​Fik 9. Ved ikke om det kun er hos mig, men jeg kan ikke se det hele af årstallet spillerne var i Chelsea, og det gjorde det lidt forvirrende. Kunne måske have gættet en eller to mere hvis jeg havde kunne se hele det årstal
Administrationen's profilbillede
Administrationen svaret på emne: #8 5 år 4 måneder siden
Nå, får vi nogle friske bud, så I får et lod med i kampen om gavekortet fra Unisport?

Seneste artikler...