Sæson 2022-2023
Er Ancelotti blevet fyret?mohbar post=159664 skrev:
Så har Alvaro mulighed for at træde i karakterRamos4 post=159663 skrev: Benzema skadet.
Sorry for at ødelægge jeres torsdag.
Florentino, dimisión!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Florentino, dimisión!
1: Man går over til en 4-2-3-1 og så spiller han 10'erRamos4 post=159690 skrev: Hvad gør vi egentlig med Rodrygo? Vini spiller hans plads og kommer nok til det de næste mange år.
2: Han træner sig selv til at blive en god højre kant
3: brede og bænkspiller
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Det er Real Madrid i en nøddeskal. Det er oplagt at bruge Alvaro , men det tør Real Madrid ikke. Barca havde gjort detKiwes post=159688 skrev: Ancelotti udtaler at Rodrygo overtager Benz's rolle mod Espanyol. Det pisser mig egentlig lidt af...ikke uforventeligt men alligevel. Vi har intet at spille for i ligaen..giv nu forhelvede Alvaro Rodriguez en chance fra start og se om der er potentiale i ham. Rodrygo har gang på gang bevist at han absolut intet evner som 9er - det er et fuldstændig idiotisk projekt der allerede er bekræftet fejlet.
Jeg savner Pepe :(
1 og 2 tror jeg ikke på.Kiwes post=159691 skrev:
1: Man går over til en 4-2-3-1 og så spiller han 10'erRamos4 post=159690 skrev: Hvad gør vi egentlig med Rodrygo? Vini spiller hans plads og kommer nok til det de næste mange år.
3 giver mening. Men kræver at vores næste træner bænker Vini i hans dårlige perioder.
Florentino, dimisión!
Carlo vil sikkert elske at få ham. De arbejdede jo sammen i Everton.
Jeg ser virkelig intet lys i ham.
Florentino, dimisión!
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
Comunicado Oficial
11/03/2023
Ante la gravedad de las acusaciones formuladas por la Fiscalía de Barcelona contra el F. C. Barcelona y dos de sus presidentes por las sospechas fundadas de corrupción y sus relaciones con quien fuera el vicepresidente del Comité Técnico de Árbitros, José María Enríquez Negreira, el presidente ha convocado con carácter urgente a la Junta Directiva mañana domingo 12 de marzo de 2023 a las 12:00 h, a fin de decidir las acciones que el Real Madrid estime oportunas en relación a este asunto.
Det kunne være interessant at se Rodrygo i en mere tilbagetrukket 10’er rolle. Nogenlunde der hvor Modric spiller når han spiller centralt.Ramos4 post=159695 skrev:
3 giver mening. Men kræver at vores næste træner bænker Vini i hans dårlige perioder.
Han kan virkelig skære gennem forsvaret med sine raids centralt i banen.
- Brylle
- Gæst
-
Læg dertil, at han er en god presspiller. Han har en rigtig god motor. Jeg ved dog ikke helt hvad jeg tænker om det i forhold til organisationen og spillet ud af pres hvor jeg heller ikke synes, at han er så god. Der kommer Modric jo ud af 100% af sine situationer med bolden. Men der er helt klart mange flere fordele med Rodrygo centralt end på højre kant.Matamoro post=159714 skrev:
Det kunne være interessant at se Rodrygo i en mere tilbagetrukket 10’er rolle. Nogenlunde der hvor Modric spiller når han spiller centralt.Ramos4 post=159695 skrev:
Han kan virkelig skære gennem forsvaret med sine raids centralt i banen.
Florentino, dimisión!
Men det er også træls at tænke på, at så godt Camavinga spiller på 6'eren - at så har vi givet 100m for Tchouaméni til ingen verdens nytte.
Florentino, dimisión!