Optakt: Real Madrid – Getafe, LaLiga, 26. spillerunde

6 måneder 3 uger siden #61 af MR 800M84571C
​Er det bare mig, eller står er dommerne begyndt at stå mere og mere i vejen i de seneste par år?
Jeg synes, det efterhånden er helt absurd så tit en dommer bliver overrasket over en aflevering eller står i vejen for en spillers mulighed for at se/modtage/bryde bolden.
Det KAN selvfølgelig også bare være fordi, vi i de seneste år har taget flere og flere absurde beslutninger og spillet flere og flere tåbelige afleveringer... 🙄

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 måneder 3 uger siden #62 af DeLaRed

KWE post=193940 skrev: ​Tror at TAA er den dårligste forsvarsspiller jeg har set i den hvide trøje..

​Kategorien hedder “VALLEJO” ;)

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: KWE

6 måneder 3 uger siden #63 af Ramos4
Dommeren giver et gult kort for en tackling HAN IKKE SÅ.

Den er liiidt lakrids.

Florentino, dimisión!

6 måneder 3 uger siden #64 af Lars1991
​Det må da være den værste dommer-sekevens i sæsonen. Misser to frispark til Real (og ingen gule kort), men giver så Tchouameni gult kort for en 100% ren takling. Grinagtigt
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

6 måneder 3 uger siden #65 af Ramos4
Ja lad os få et straffe, så det kan redde os :D

Florentino, dimisión!

6 måneder 3 uger siden #66 af MR 800M84571C

MR 800M84571C post=193950 skrev: ​Er det bare mig, eller står er dommerne begyndt at stå mere og mere i vejen i de seneste par år?
Jeg synes, det efterhånden er helt absurd så tit en dommer bliver overrasket over en aflevering eller står i vejen for en spillers mulighed for at se/modtage/bryde bolden.
Det KAN selvfølgelig også bare være fordi, vi i de seneste år har taget flere og flere absurde beslutninger og spillet flere og flere tåbelige afleveringer... 🙄

​Selv fjerdedommeren formår simpelthen at stå i vejen... 😑

6 måneder 3 uger siden #67 af DeLaRed
Rodrygo og Mastantuono på banen fremfor Brahim…kan godt forstå hvis han langsomt kigger efter en ny klub…minut fir minut er han den af de 3 spillere med bedste slutprodukt i denne season, men han skal konstant se dårligere spillere være foran ham i køen!

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Mas

6 måneder 3 uger siden #68 af Ramos4
Spillerne glider stadig rundt.

Man kan godt se, at fodbold kun er en sekundær interesse for Perez efter koncerter og skøjteløb.

Florentino, dimisión!
Følgende bruger(e) sagde tak: Madridista02

6 måneder 3 uger siden #69 af Hamid8210
Den her sæson er færdig. Spørgsmålet er hvem der ryger ud af holdet

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
6 måneder 3 uger siden #70 af Madridista02
Hvorfor header huijsen ikke den ind?? Magen til uduelig spiller skal man lede længe efter. Den er helt gal man.

Jeg savner Pepe :(

• Madridista02
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
6 måneder 3 uger siden #71 af Madridista02

Hamid8210 post=193958 skrev: Den her sæson er færdig. Spørgsmålet er hvem der ryger ud af holdet

​Arbeloa. Ikke andre. Vini forlænges og bliver anfører 

• Madridista02
  • Platin bruger
  • Platin bruger
6 måneder 3 uger siden #72 af Madridista02

DeLaRed post=193956 skrev: Rodrygo og Mastantuono på banen fremfor Brahim…kan godt forstå hvis han langsomt kigger efter en ny klub…minut fir minut er han den af de 3 spillere med bedste slutprodukt i denne season, men han skal konstant se dårligere spillere være foran ham i køen!

​Stop nu med at nævne Brahim hele tiden. Han er elendig og spiller som nat og dag.

Leveret af Kunena Forum