Optakt: Mallorca - Real Madrid, LaLiga, 30. spillerunde
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Nope. Så længe Perez er præsident, vil det her være normalt. Alt for længe , er Perez sluppet for hæftig kritik, for at vinde så få liga titler som tilfældet har været. Forhåbentlig er han snart fortid.Ramos4 post=195145 skrev: Havde en eneste af os forventet et andet kampbillede?
Jeg savner Pepe :(
Florentino, dimisión!
Man havde håbet på en Casemiro, men i stedet fik man en Kovacic. Suk..
DC19
Florentino, dimisión!
Alt hvad han laver foregår i gang.Matamoro post=195149 skrev: Carreras fylder også alt for lidt. Han er ikke aggresiv nok i genpresset.
Florentino, dimisión!
DC19
Hov hov. Det vigtigste er at spillerne er komfortable.-#7- post=195155 skrev: Noget jeg aldrig lærer at forstå er hvor få gange der bliver skiftet ud i pausen. Man har haft 45 minutter til at se på noget som ikke fungerer, hvorfor vil man så spilde de første 10-15 minutter af 2. halvleg, før man skifter ud? Det giver ingen mening.
Vi kan ikke hive Camavinga ud i pausen og risikere at han bliver ked af det - og derfor endnu dårligere fremover.
Florentino, dimisión!
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Stærkt indlæg af Trent i øvrigt. Helt upresset lægger han den ud til måspark.
Stadig ingen der søger feltet.
Arbeloa bag rattet lålålålålålå.
Florentino, dimisión!
Gid der dog engang imellem blev taget hensyn til os fans, som er særdeles ukomfortable ved at se på sådan en omgang ukoncentreret lortefodbold uge efter uge.Ramos4 post=195156 skrev:
Hov hov. Det vigtigste er at spillerne er komfortable.-#7- post=195155 skrev: Noget jeg aldrig lærer at forstå er hvor få gange der bliver skiftet ud i pausen. Man har haft 45 minutter til at se på noget som ikke fungerer, hvorfor vil man så spilde de første 10-15 minutter af 2. halvleg, før man skifter ud? Det giver ingen mening.
Vi kan ikke hive Camavinga ud i pausen og risikere at han bliver ked af det - og derfor endnu dårligere fremover.
DC19
Skal Jude ikke spilles i kampform eller hvad? Hvad foregår der.
Få nu skiftet ffs.
Florentino, dimisión!