Optakt: Elche - Real Madrid, LaLiga, 6. spillerunde

1 uge 4 dage siden #253 af Dragam

Ramos4 post=201089 skrev: Faktisk sindssygt ærgerligt at Rodrygo først er klar næste år.
Han kunne virkelig vinde kampen om venstrekanten.

Det virker lidt mere degraderende at sætte Vini af for Diomandé trods alt.

​Den er jo nem hvis Espi får 9eren, og Mbappe ryger til venstre.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 uge 4 dage siden #254 af Ramos4
Tror bare ikke på det.

Espi er mere typen man smider ind til sidst.

Han er god, men er han trods alt god nok til at starte fast?

Jeg gad godt se det som eksperiment. Meeen jeg tror ikke på det. Kommer ikke til at ske. Han er ikke en stor nok profil. Han skal dælme banke mange kasser ind før Perez giver lov til det.

Florentino, dimisión!
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

1 uge 3 dage siden #255 af Dragam

Ramos4 post=201095 skrev: Tror bare ikke på det.

Jeg gad godt se det som eksperiment. Meeen jeg tror ikke på det. Kommer ikke til at ske. Han er ikke en stor nok profil. Han skal dælme banke mange kasser ind før Perez giver lov til det.

​Han vil utvivlsomt være bedre for holdet end alternativerne.

At det overhovedet skal handle om hvorvidt nogen er en stor nok profil, fremfor hvem der gør holdet bedst, er jo bare absurd.

1 uge 3 dage siden #256 af NachoFernández

Helt enig. Det er lidt sjovt at bare fordi man er stor så er man verdens bedste angriber i nogens øjne.

Han har nogle klare mangler som over en hel kamp nok bliver udstillet. Blandt andet hans meget store bevægelser er begge veje en hæmsko. Forhåbentlig kan han udvikle det. At sætte ham ind til at lede linjen og være i boksen, når der skal jagtes, er helt perfekt.

Men jeg synes han skal ind og starte nogle kampe. Måske ikke endnu men i løbet af efteråret. Lige nu kører det for ham at han kommer ind uden pres på sig og bare kan suge gode oplevelser ind og bygge selvtillid. Vi ser dog ud til at rotere en ret fin del indtil videre denne sæson og mon ikke det også kommer Espi til gode.  ​

1 uge 3 dage siden #257 af Dragam

NachoFernández post=201104 skrev:

Helt enig. Det er lidt sjovt at bare fordi man er stor så er man verdens bedste angriber i nogens øjne.

​Som altid fladpandede indlæg af dig, hvor du på umådeligt ringe vis forsøger at dreje hvad der bliver sagt.

1 uge 3 dage siden #258 af El Siete

NachoFernández post=201088 skrev:

El Siete post=201069 skrev:

Ramos4 post=201047 skrev: Mourinho: "Vinicius did a great job defensively, he helped us a lot. He was very tired at the end, that's why I subbed him out.”

-

Jep, som forventet.

​Er det, det han får 25M om året for? Når man vil have de helt store penge, så er forventningerne bare tårnhøje, men indtil videre ser det godt nok sløjt ud. 

Ret skal være ret. Vi var sidste år godt trætte af at se på den børnehave under både Arbeloa og Alonso. Det var netop den største grund til at få Mourinho ind. Han tager en beslutning om at bakke Vinicius op og rose ham i pressen. Selvfølgelig skal han beskytte sin spiller. Nu blev han trods alt pillet ud efter en time.

Vi skal selvfølgelig forvente at Mourinho internt sammen med sit trænerteam kommer frem til den konklusion at det ganske enkelt var for ringe og at han skal stramme op. Ellers skal andre have chancen.

Men det skal ikke ud i pressen. Vi magter jo ikke mere fnidder.

Mourinho reagerede og pillede ham ud - flueben 
Mourinho bevarer roen udadtil starter ikke en konflikt - flueben​

Som Mourinho er lige nu, har jeg bare meget svært ved at se ham og trænerteamet fortælle Vinicius, at, strammer han ikke op, så er det altså snart Diomandé der starter derude. Vi ved jo godt at det er Vini der starter næste gang.

Lige nu laver Mourinho en Arbeloa og stryger Vinicius med hårene, og roser ham for basale ting, for ikke at skabe en konflikt, pga. hans skrøbelige ego, men vi har i virkeligheden brug for en Mourinho der træder i karakter, slagter nogle hellige køer og netop gør op med den her børnehavekultur, som spillerne har skabt.

Jeg forstår godt det logiske i at holde det ude af pressen og tage det bag lukkede døre, jeg er bare træt af den her vattede tilgang til spillere der tjener en halv milliard om året for middelmådighed og som åbenlyst kontrollerer tingenes gang, bag de lukkede døre. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

1 uge 3 dage siden #259 af NachoFernández

El Siete post=201117 skrev:

NachoFernández post=201088 skrev:

El Siete post=201069 skrev:

Ramos4 post=201047 skrev: Mourinho: "Vinicius did a great job defensively, he helped us a lot. He was very tired at the end, that's why I subbed him out.”

-

Jep, som forventet.

​Er det, det han får 25M om året for? Når man vil have de helt store penge, så er forventningerne bare tårnhøje, men indtil videre ser det godt nok sløjt ud. 

Ret skal være ret. Vi var sidste år godt trætte af at se på den børnehave under både Arbeloa og Alonso. Det var netop den største grund til at få Mourinho ind. Han tager en beslutning om at bakke Vinicius op og rose ham i pressen. Selvfølgelig skal han beskytte sin spiller. Nu blev han trods alt pillet ud efter en time.

Vi skal selvfølgelig forvente at Mourinho internt sammen med sit trænerteam kommer frem til den konklusion at det ganske enkelt var for ringe og at han skal stramme op. Ellers skal andre have chancen.

Men det skal ikke ud i pressen. Vi magter jo ikke mere fnidder.

Mourinho reagerede og pillede ham ud - flueben 
Mourinho bevarer roen udadtil starter ikke en konflikt - flueben​

Som Mourinho er lige nu, har jeg bare meget svært ved at se ham og trænerteamet fortælle Vinicius, at, strammer han ikke op, så er det altså snart Diomandé der starter derude. Vi ved jo godt at det er Vini der starter næste gang.

Lige nu laver Mourinho en Arbeloa og stryger Vinicius med hårene, og roser ham for basale ting, for ikke at skabe en konflikt, pga. hans skrøbelige ego, men vi har i virkeligheden brug for en Mourinho der træder i karakter, slagter nogle hellige køer og netop gør op med den her børnehavekultur, som spillerne har skabt.

Jeg forstår godt det logiske i at holde det ude af pressen og tage det bag lukkede døre, jeg er bare træt af den her vattede tilgang til spillere der tjener en halv milliard om året for middelmådighed og som åbenlyst kontrollerer tingenes gang, bag de lukkede døre. 

​Det forstår jeg godt. Jeg tror bare at jeg som spiller ville bære stor mistillid til min træner hvis han slagtede mine holdkammerater i pressen. Og derfor synes jeg håndteringen er 10 ud af 10. 

Så skal der selvfølgelig (som du siger) reageres når præstationerne ikke er der og vi skal udefra klare forvente at Mourinho tager beslutninger for holdet og ikke for at stryge Vinicius med hårene. Jeg håber også at han trækker i karakter og jeg synes det var et skridt i den rigtige retning at flå ham ud efter en time uden at han havde lavet hverken mål eller assist 

Leveret af Kunena Forum