Om Vores Rivaler IX

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
2 uger 2 dage siden #17233 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Om Vores Rivaler IX
Det er sgu vise ord Ramos!

Jeg savner Pepe :(
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 uger 2 dage siden #17234 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Mig
Bilag:

​
​

Florentino, dimisión!
Sidste redigering: 2 uger 2 dage siden ved Ramos4.

2 uger 2 dage siden #17235 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Om Vores Rivaler IX

NickyMad post=200615 skrev: Min pointe er at Mbappe ikke kommer til at udfylde den rolle perfekt alligevel, vi kommer bare til at brokke os over noget andet med ham. Han vil ikke arbejde defensivt, han kommer ikke til at servicere 9’eren, og han kommer heller ikke til at ligge helt som kant.
Det kan sagtens fungere, men det er altså ikke så lige til som du får det til at lyde.

Og hvis vi er realistiske, hvis Vini endelig tages ud, så er det jo nok dyreste spiller i Diomande der kommer ind før Espi.
Men det er også underordnet, det kræver Vini skal ud først, og det har lange udsigter.
​

​Det er langt mindre problematisk at have 1 kantspiller, som gør whatever, fremfor at ens 9er ikke er i feltet, hvor han skal være.

Mbappe scorer alle sine mål på løb i dybden, og på at skære ind fra venstrekanten, og afslutte fra kanten af feltet mod det lange hjørne. Det kan han forsat gøre fra venstre side, og så kan vi have en 9er, som giver os nogle våben når modstander holdene pakkerer bussen.

Diomande er jo købt til højrekant, og ja, det ville da være optimalt hvis han kunne køres ind der, og smække nogle indlæg ind til Espi.

2 uger 2 dage siden #17236 af NickyMad
Besvaret af NickyMad på emne Om Vores Rivaler IX
Det lyder som et luksus problem at snakke om en opstilling uden Vini, hvilket ikke er realistisk under Perez.
Men i teorien, er jeg sikker på Diomande vil få den plads fremfor for at rykke på Mbappe og få Espi ind. Dit forslag ser fint ud på papir, og vi kan bare gå tilbage til 90'er bold, men i praksis fungerer det ikke på banen.

Vi har vores problemer med midtbanen allerede, så hvem er det lige Diomande vil skulle erstatte på højre? Arda? Og nu kommer Tchouameni tilbage også, så endnu et brik til puslespillet, så det er næppe Jude eller Arda der kan rykkes længere ned.

2 uger 2 dage siden #17237 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Om Vores Rivaler IX

NickyMad post=200621 skrev: Det lyder som et luksus problem at snakke om en opstilling uden Vini, hvilket ikke er realistisk under Perez.
Men i teorien, er jeg sikker på Diomande vil få den plads fremfor for at rykke på Mbappe og få Espi ind. Dit forslag ser fint ud på papir, og vi kan bare gå tilbage til 90'er bold, men i praksis fungerer det ikke på banen.

Vi har vores problemer med midtbanen allerede, så hvem er det lige Diomande vil skulle erstatte på højre? Arda? Og nu kommer Tchouameni tilbage også, så endnu et brik til puslespillet, så det er næppe Jude eller Arda der kan rykkes længere ned.

​Hvilket er lidt absurd, ikke. Det bliver spændende at se hvor langsom og elendig Vinicius skal blive, før perez også kan se, at han ikke skal starte.

Jeg kan godt lide, at du konkluderer, at det ikke vil fungere - men det ved du jo ikke, da det ikke er afprøvet. Du TROR at det ikke vil fungere, men det er bare din holdning - ikke fact :)

Og jo, jude kan sagtens rykkes ned på 8eren - det er hvad han spillede hele hans karriere, indsn vi rykkede ham lidt længere frem.
Følgende bruger(e) sagde tak: NickyMad

2 uger 2 dage siden #17238 af NickyMad
Besvaret af NickyMad på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg konkluderer blot vores midtbane ikke fungerer, og det bliver næppe løst af at fjerne Arda eller Silva. Måske hvis vi havde Rodri i stedet for Tchouameni.
Jeg tror bare ikke det er realistisk Espi bliver vores starter på bekostning af de dyre stjerner, selv hvis du tager Vini ud af ligningen. Så skulle vi have givet de Diomande penge for en 9’er og ikke omvendt.
Følgende bruger(e) sagde tak: NachoFernández

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
2 uger 1 dag siden #17239 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Om Vores Rivaler IX
Mastantounoooooo. Røverkøb

Jeg savner Pepe :(
Følgende bruger(e) sagde tak: NadaMás

2 uger 1 dag siden #17240 af NachoFernández
Besvaret af NachoFernández på emne Om Vores Rivaler IX

Madridista02 post=200624 skrev: Mastantounoooooo. Røverkøb

​Mega fedt for ham. De to første mål var snedigt sparket ind men måske også lidt sløjt af keeperen. Men et hattrick er et hattrick og det er fedt at han endelig går mod mål. Jeg så ham sidste uge hvor han var helt væk så dejligt med noget oprejsning til ham. Forhåbentlig kan det være startskuddet 
Følgende bruger(e) sagde tak: NadaMás

2 uger 1 time siden #17241 af Hamid8210
Besvaret af Hamid8210 på emne Om Vores Rivaler IX
Barca ser godt nok stabile ud. Lette modstander eller ej, sidste år ville de have fucket sådan en kamp godt og grundig.

2 uger 1 time siden #17242 af Hamid8210
Besvaret af Hamid8210 på emne Om Vores Rivaler IX
Kan godt forstå hvorfor Mbappe prøver alt selv igår. Der er 2 uger mere til komiteten skal afgøre Ballon Dor. Yamal med to kasser nu

2 uger 18 minutter siden #17243 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
xG 2.44 - 2.63.

2-4 på tavlen.

Barca overpræsterer deres xG igen-igen.

Florentino, dimisión!

2 uger 9 minutter siden #17244 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Om Vores Rivaler IX

Hamid8210 post=200770 skrev: Kan godt forstå hvorfor Mbappe prøver alt selv igår. Der er 2 uger mere til komiteten skal afgøre Ballon Dor. Yamal med to kasser nu

Kigger man ikke kun på sidste sæson?
Det til side, er Yamal vel også mere fortjent end Mbappé - Han har trods alt vundet VM, La Liga og haft en flot individuel sæson. 
Synes selv, at Kane bør vinde den.

Leveret af Kunena Forum