Om Vores Rivaler IX
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Det er netop den slags skør konspirationstænkning og fokus på alt muligt uden for banen, der er så trættende. Perez og resten af den gamle/senile/demente ledelse virker så forblændede af alt det omkringliggende, at de glemmer det vigtigste: at kigge kritisk på egne fejl, udvikle holdet og optimere truppen bedst muligt.Ramos4 post=201062 skrev: Altså VAR ejet af MediaPro, hvis formand lånte Barca penge til deres overlevelse.
Skulle VAR lige have kiggeluret på den her situation?
En enkelt gang?
Og helt ærligt, hvis man som Madrid-fan bruger så meget energi på Barca, VAR og dommerafgørelser, frem for at diskutere sit eget holds problemer og forbedringsmuligheder, så har man efter min mening mistet fokus fuldstændigt. Kom videre for fanden og fokusér på Realamdrid! Det er efterhånden pinligt at læse den slags igen og igen.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Jeg elsker at læse med herinde, og det er dejligt at I er så flittigt aktive, men husk nu lige at gøre det så konstruktivt som muligt, og forsøg at undgå nedladende retorik når I debatterer. Dette gælder mig selv inklusiv og alle andre. Det er bare så vigtigt vi opretholder et fornuftigt niveau her, fordi ellers ender vi som Nationen og Bold.dk hvor alle sidder og sviner hinanden til og ingen rigtigt har nogen form for saglig debat med hinanden.
Jeg savner Pepe :(
- Estadio Santiago Bernabéu
- Væk
- Platin bruger
-
GuldsmedeN post=200936 skrev:
Min kære, ikke blot udstiller du din mangel på forståelse af matematik og statistisk modellering (hvilket du dog kke kan klandres alt for meget for), men mest af alt udstiller du din mangel på ydmyghed overfor generel intellekt og områder i verden, som du ikke fatter en bjælle af. Dette er en af dem.Du er forvirret men jeg kan godt hjælpe dig.
Du bringer sandsynlighed på banen.
Definition på sandsynlighed: “ Sandsynlighed er et tal, der udtrykker chancen eller risikoen for, at en bestemt hændelse vil ske i en situation med usikkerhed.”
- Kilde: Ordnet
Så det er derfor at det ikke giver mening fordi der ikke er tale om en situation med usikkerhed.
Som vi har forklaret dig tidligere: Hvis der ikke er nogen som helst tvivl om en dom, så får vi vores dom. Men så snart den kan gå begge veje, så går den sjovt nok altid til Barcas fordel og imod vores fordel. Og det kan jo altid forsvares.
Så derfor (og lyt nu godt efter så du ikke kommenterer det samme sludder gentagelse for fjerde besked i træk) det kan ikke bevises uden at vi var en flue på væggen i læder stuen med pejsen.
Er det forstået?
Med dit søde opslag fra Ordnet med defininationen på sandsynlighed, bekræfter du paradoksalt nok dig selv i dit fejlagtige blik på statistik, men set udefra er det kun grinagtigt og gør at vi nok bør stoppe diskussionen om lige præcis statistik og sandsynlighed her.
Jeg kan godt forstå, at du siger, at du ikke kan bevise det, hvis du ikke var en flue på væggen. Lad os lade det ligge - god aften til dig :)
Jeg vidste godt du ville svare sådan her tilbage.
Jeg prøvede at hjælpe dig fordi du var forvirret. Du brugte de forkerte ord og forsøgte at dreje emnet over på noget andet.
Men jeg vidste også godt at det var noget nær umuligt for mig at trænge igennem til dig fordi du følte dig forudrettet og trængt op i en krog. Så ud med kløerne og mist besindelsen. Giv dig selv en pause. Fra os alle sammen, tak!
- Væk
- Platin bruger
-
- Media Pro ejer VAR.
- Media Pro vælger hvilke billeder VAR får at se til vurdering og hvilke billeder os seere for at se hjemme i stuerne.
- Media Pro stifter og hovedejer er Barca fan og har betalt til deres præsidentkampagne. 200 millioner kroners investering i den nuværende ledelse i Barca.
Er der nogen der tænker at han kunne være tilbøjelig til at have interesse i at få noget for sin investering?
(Venligst undlad at svare hvis I vil forsøge at dreje emnet over på noget andet så som hvordan vi spiller i øjeblikket eller alt muligt andet der ikke har noget med emnet at gøre. Jeg har ikke længere tålmodighed til sådan noget.)
Det giver ingen mening det du skriver. Desværre.Raul7-2880 post=201065 skrev:
Det er netop den slags skør konspirationstænkning og fokus på alt muligt uden for banen, der er så trættende. Perez og resten af den gamle/senile/demente ledelse virker så forblændede af alt det omkringliggende, at de glemmer det vigtigste: at kigge kritisk på egne fejl, udvikle holdet og optimere truppen bedst muligt.Ramos4 post=201062 skrev: Altså VAR ejet af MediaPro, hvis formand lånte Barca penge til deres overlevelse.
En enkelt gang?
Og helt ærligt, hvis man som Madrid-fan bruger så meget energi på Barca, VAR og dommerafgørelser, frem for at diskutere sit eget holds problemer og forbedringsmuligheder, så har man efter min mening mistet fokus fuldstændigt. Kom videre for fanden og fokusér på Realamdrid! Det er efterhånden pinligt at læse den slags igen og igen.
Vi bruger kamptråd efter kamptråd på at netop diskutere og debattere hvor dårlige vi er? Hvad mener du?
Der er vel ingen der kritiserer holdet og ledelsen mere end jeg gør.
Vi har ikke snakket VAR eller Negreira herinde i månedsvis.
Hvis du ikke kan klare én diskussion om VAR i én tråd, så er det sgu nok dig der skal pege pilen indad og ikke mig ;)
Florentino, dimisión!
VAR kan ikke hjælpe Barca, da VAR er nede når de får straffespark ;)Estadio Santiago Bernabéu post=201070 skrev: Er der nogle andre seriøse der har lyst til at tage fat i det rigtige emne uden udenomssnak?
- Media Pro ejer VAR.
- Media Pro vælger hvilke billeder VAR får at se til vurdering og hvilke billeder os seere for at se hjemme i stuerne.
- Media Pro stifter og hovedejer er Barca fan og har betalt til deres præsidentkampagne. 200 millioner kroners investering i den nuværende ledelse i Barca.
Er der nogen der tænker at han kunne være tilbøjelig til at have interesse i at få noget for sin investering?
(Venligst undlad at svare hvis I vil forsøge at dreje emnet over på noget andet så som hvordan vi spiller i øjeblikket eller alt muligt andet der ikke har noget med emnet at gøre. Jeg har ikke længere tålmodighed til sådan noget.)
Florentino, dimisión!
x.com/MadridXtra/status/2100175252772749656
Hvad skal det her til for? Elche tabte fair 'n square. Lægger klubberne den her slags bræk op, når de taber til andre hold eller er det kun os?
Florentino, dimisión!
Jeg ved efterhånden ikke hvad der er op og ned i Negreira-sagen, jeg føler mig dog overbevist om at vi aldrig får hele sandheden at vide. Og jeg ved at sagen lugter langt væk af den grimmeste korruption i nyere spansk fodbold. Eksempelvis blev Laporta spurgt ind til af anklageren, hvorfor der var en faktura på en halv million kroner for aloe vera produkter som eftersigende gik til selskaberne omkring José Negreira. Det kan man jo så tænke hvad man vil om, men helt sikkert er det da så at Negreira er blevet "smurt". Jeg synes man skal være selektiv blind og/eller Barcelona-fan, hvis man tror at Barcelona er fuldstændig uskyldige.
Og jeg begriber ikke hvorfor der ikke har været mere pres på fra andre klubber i Spanien, for det er jo gået ud over alle. Europæisk fodbold kan været glippet, klubber kan være rykket ned, TV-penge kan være gået tabt, på grund af en eller flere kendelser som Barcelona ikke skulle have haft i løbet af de år.
DC19
- AmorMadrid
- Væk
- Guld bruger
-
Jeg er i tvivl om hvad du mener med spørgsmålet, om hvorvidt han "kunne være tilbøjelig til at have en interesse i at få noget for sin investering". Hans investering i Barca er vel blot en investering. Hvis han har investeret i Barca, hvad skulle de så give ham? Han får vel ikke mere for sin investering, ved også at hjælpe dem.Estadio Santiago Bernabéu post=201070 skrev: Er der nogle andre seriøse der har lyst til at tage fat i det rigtige emne uden udenomssnak?
- Media Pro ejer VAR.
Medmindre du mener, at han kun har fået lov til at give penge til Laporta på den betingelse, at han ovenikøbet, udover investeringen, sørger for at Mediapro favoriserer Barca?
Og hvordan skulle det komme til udtryk i forbindelse med var? Havde investeringen været den anden vej rundt, altså Barca investerer 200 millioner i Mediapro, så ville det virke lidt mærkeligt, for så kunne man diskutere, hvorfor de pludselig har en interesse i det, og om hvorvidt Mediapro kunne hjælpe Barca på en eller anden måde (ville jeg nok stadig tvivle på). Men jeg kan ikke se hvordan det, at ejeren har investeret i Barca, skulle ændre på Mediapros tilgang?
Jeg er klart af den overbevisning, at det ikke spiller nogen som helst rolle, at ejeren har investeret i Barca. Mediapro står for det tekniske setup, altså var-systemet, kameraerne osv. De styrer ikke hvilke kameravinkler dommerne ser i en bestemt situation. Det er dommeren i var-rummet, der bestemmer hvilke vinkler han vil se. Han har alle de kameraer, der er sat op, til rådighed og kan frit vælge, hvilke han finder relevant. Der er ikke en Mediapro medarbejder, der bestemmer, at de her billeder må han ikke se i den her situation.
Så jeg kan simpelthen ikke forestille mig, hvordan Mediapro skulle have nogen indflydelse på, hvad de når frem til i var-rummet.
Det er i sidste ende under alle omstændigheder dommerne, som tager beslutningerne. Medmindre de også er betalt, så er det jo ligegyldigt hvilket firma, der står for opsætningen af kameraerne osv.
Med al repek,t så synes jeg den kommentar er skudt ved siden af.Raul7-2880 post=201065 skrev:
En enkelt gang?
Vi ser gang på gang hvordan Real bliver bortdømt, hvor der udøves decideret svinestreger på vores spillere - uden at det får nogen som helst konsekvens. Det betyder så, at der hurtigt opstår "frit slag" til at slagte vores mere tekniske spillere såsom Mbappe eller Arda, ligesom vi så igår med angrebet på Huijsen og karate-angrebet på Arda som kunne have betydet en lang skadespause til knægten. Her blev der ikke engang fløjtet frispark. Så det handler ikke om at vi "skal komme videre", men slet og ret om at vores spillere skal beskyttes mod svinestreger, hvilket de ikke bliver hvis hverken dommeren eller VAR griber ind. Og det er desværre ikke tilfældet her.
Jeg er 110% sikker på, at var det Lamine Yamal istedet for Arda Guler, så var der faldet et direkte rødt kort til nedslagteren. 110%. Og det er netop problemet her. Der hersker tydeligvis en skævvredet dommerstandard ift hårde angreb på vores spillere versus Barcas spillere. Hvorfor? aner det ikke, men man kan have sine gisninger.
- Væk
- Platin bruger
-
I kan se situationen ved at Google:
Real Madrid's Vinicius Jr choked and sent off in wild scenes amid fresh racism allegations
Eller klikke på en random Youtube video jeg fandt af situationen:
m.youtube.com/shorts/JQMuVLXNs_Q?ra=m