Sæsonen 26-27

5 dage 50 minutter siden #1681 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Sæsonen 26-27

NickyMad post=201411 skrev: Vi må håbe at det først og fremmest er Perez, der ikke sidder sikkert. Ellers ved vi jo godt hvad der kommer til at ske, i bedste fald. Han indser endelig der mangler en midtbane, men resten af holdet og den rådne kultur, og dommer forfølgelsen fra RMTV forbliver den samme.
Der er brug for en ny mand på toppen, så der kan ryddes hele vejen igennem. Fra ledelsen til træneren til truppen til RMTV.
​#Perezout

​Synes stadig der skal skelnes mellem de to ting. Klart, vi spiller elendigt og der er pt. ingen struktur på holdet og det er Perez primære ansvar.

Men dommerstandarden i Spanien er helt i hundene og det ser man tydeligt og det skal da helt klart adresseres.

På trods af hvad vi så i VM finalen hvor Argentina spillede utroligt svinsk, til stor forundren for især Spanien, så ser dobbeltmoralskheden når modstanderne spiller mod Real Madrid hvor ingen af vores spillere møder nogen form for "beskyttelse" som fx. en Lamine Yamal gør. Han skal jo nærmest bare rammes af en svedperle fra modstander, så vanker der frispark og gule/røde kort til højre og venstre.

Alene kampen  i søndags kunne potentielt have ført til en knæskade til Arda, og to ankelskader til hhv. Jude og Valverde. 

Så ja, vi spiller dårligt men derfor skal man absolut ikke være tavse når det er så åbenlyst, at den spanske dommer-mafia forsøger at straffe Real, som de åbenlyst gør. 

Og hvad angår Mourinho, så skal han da virkelig træde i karakter asap. Ligenu er det Mourinho version -2,0 vi har. Nærmest en Temu version af Arbeloa - og det er mildt sagt! Men at han langer ud efter dommerne er helt på sin plads!
​
​
Sidste redigering: 5 dage 42 minutter siden ved mohbar.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 dage 26 minutter siden #1682 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Sæsonen 26-27

El Siete post=201410 skrev: ​En anden statistik jeg så fra en af Managing Madrid-skribenterne, er, at Real Madrid i de sidste 17 sæsoner aldrig er kommet tilbage og har vundet La Liga, hvis de på et tidspunkt i løbet af sæsonen har været bagud med 5 point eller mere efter Barcelona.

Det er rigtig skidt hvis vi allerede i september kan vinke farvel til La Liga.

​Sænonen var allerede ovre, da vi forlængede med Vinicius.

Men ja, medmindre barca får alle deres primære spillere skadet, og fuldstændigt kollapser, så er der ingen chance for at vi vinder la liga i år - og sådan skal det også være, når vi er så ringe... ellers stod det godt nok skidt til med la liga sådan helt overordnet !

5 dage 21 minutter siden #1683 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Sæsonen 26-27

Ramos4 post=201403 skrev: x.com/MadridXtra/status/2101988932506222992/photo/1

Vini og Mbappé søger det samme rum? Neeej da :D

Også spøjst at Valverde er længere tilbage end Tchouameni.
Hvad er det Fede bringer i sådan en rolle?

​Hov hov, heatmaps siger ingenting ! Er der "nogen" herinde der mener...

Men ja, alle med fungerende øjne og hjerne kan se, at kun 1 af dem skal spille, og det med udgangspunkt i venstre side. Og så må klubben bestemme hvem det skal være... for det bliver aldrig bedre før end at mbappe kommer væk fra "9eren".

4 dage 23 timer siden #1684 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Sæsonen 26-27
​Valverde har åbenbart fået en 3. grads forstuvning af sin ankel = ca. 12 ugers skadesperiode medmindre at rygterne om at give ham landsholdspause er sande..

4 dage 23 timer siden #1685 af Mr Filipo
Besvaret af Mr Filipo på emne Sæsonen 26-27
Har læst flere steder at det "kun" er 2-3 uger....

4 dage 22 timer siden #1686 af NickyMad
Besvaret af NickyMad på emne Sæsonen 26-27

mohbar post=201412 skrev:

NickyMad post=201411 skrev: Vi må håbe at det først og fremmest er Perez, der ikke sidder sikkert. Ellers ved vi jo godt hvad der kommer til at ske, i bedste fald. Han indser endelig der mangler en midtbane, men resten af holdet og den rådne kultur, og dommer forfølgelsen fra RMTV forbliver den samme.
Der er brug for en ny mand på toppen, så der kan ryddes hele vejen igennem. Fra ledelsen til træneren til truppen til RMTV.
​#Perezout

​Synes stadig der skal skelnes mellem de to ting. Klart, vi spiller elendigt og der er pt. ingen struktur på holdet og det er Perez primære ansvar.

Men dommerstandarden i Spanien er helt i hundene og det ser man tydeligt og det skal da helt klart adresseres.

På trods af hvad vi så i VM finalen hvor Argentina spillede utroligt svinsk, til stor forundren for især Spanien, så ser dobbeltmoralskheden når modstanderne spiller mod Real Madrid hvor ingen af vores spillere møder nogen form for "beskyttelse" som fx. en Lamine Yamal gør. Han skal jo nærmest bare rammes af en svedperle fra modstander, så vanker der frispark og gule/røde kort til højre og venstre.

Alene kampen  i søndags kunne potentielt have ført til en knæskade til Arda, og to ankelskader til hhv. Jude og Valverde. 

Så ja, vi spiller dårligt men derfor skal man absolut ikke være tavse når det er så åbenlyst, at den spanske dommer-mafia forsøger at straffe Real, som de åbenlyst gør. 

Og hvad angår Mourinho, så skal han da virkelig træde i karakter asap. Ligenu er det Mourinho version -2,0 vi har. Nærmest en Temu version af Arbeloa - og det er mildt sagt! Men at han langer ud efter dommerne er helt på sin plads!
​
​

​Enig i det skal adresseres, men måden det er blevet adresseret på hidtil, gavner os på ingen måde.
Jeg ville også have det nemmere ved at acceptere det hvis vi så samtidig selv spillede bedre, men det er nok også en fornemmelse af det bliver brugt som en undskyldning fra klubbens side at fokusere på noget andet.
Ja Atletico burde have fået en udvisning før os, men vi spiller jo elendigt, og det gør vi hver eneste kamp. Når det adresseres i den omfang det gør, mon ikke der også sætter sig en form for offermentalitet i truppen. De taber ikke fordi de er dårlige, det er bare dommerens skyld.
Følgende bruger(e) sagde tak: Madridista02

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Væk
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
4 dage 22 timer siden #1687 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Sæsonen 26-27

NickyMad post=201417 skrev:

mohbar post=201412 skrev:

​#Perezout

​
​

​Enig i det skal adresseres, men måden det er blevet adresseret på hidtil, gavner os på ingen måde.
Jeg ville også have det nemmere ved at acceptere det hvis vi så samtidig selv spillede bedre, men det er nok også en fornemmelse af det bliver brugt som en undskyldning fra klubbens side at fokusere på noget andet.
Ja Atletico burde have fået en udvisning før os, men vi spiller jo elendigt, og det gør vi hver eneste kamp. Når det adresseres i den omfang det gør, mon ikke der også sætter sig en form for offermentalitet i truppen. De taber ikke fordi de er dårlige, det er bare dommerens skyld.

​Spot on!
Det handler jo om at der ikke hersker selvindsigt i truppen eller hos ledelsen i disse år. Det er meget nemmere at skyde skylden på alle andre end sig selv, end at vælge den svære vej, kigge ind ad og arbejde med sig selv. Der er elendige dommerkendelser HVER uge i international fodbold. Dommerniveauet er generelt ringe, det er ikke kun stakkels os det går ud over.

Jeg savner Pepe :(

4 dage 19 timer siden #1688 af NachoFernández
Besvaret af NachoFernández på emne Sæsonen 26-27
​Kunne en midtbane med Bernardo Silva og Jude Bellingham bag Arda Güler fungere bedre end hvad vi har nu og måske endda løse utallige problemer og hæve vores niveau markant? 

Hvis nej: hvorfor ikke?

4 dage 18 timer siden #1689 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Sæsonen 26-27

NachoFernández post=201419 skrev: ​Kunne en midtbane med Bernardo Silva og Jude Bellingham bag Arda Güler fungere bedre end hvad vi har nu og måske endda løse utallige problemer og hæve vores niveau markant? 

Fordi der ikke er nogen af de spillere, der tænker særlig defensivt.
Og hvis Jude er på en 8'er, så skal det vel være med blik på at kunne tage raids fremad, han skal ikke være låst. Tænker jeg i hvert fald ville være meget dumt. Det efterlader Bernardo tilbage, og der er ikke meget anker over ham, bliver nemt overløbet.

Svarer bare på det sidste spørgsmål om hvorfor det ikke kunne virke. Tror stadig der er større chance for success end med Valverde og Tchouameni dernede sammen :)

Hvis jeg havde helt frit valg ville jeg dog stille med:
Diomande - Mbappe - Arda
Jude
Silva-Tchouameni/Valverde

Og hvis Vini absolut skal spille, så må det være Diomande der bliver ofret. Men Diomande er bedre både offensivt og defensivt...
​
Følgende bruger(e) sagde tak: NachoFernández

4 dage 17 timer siden #1690 af NachoFernández
Besvaret af NachoFernández på emne Sæsonen 26-27

Lars1991 post=201420 skrev:

NachoFernández post=201419 skrev: ​Kunne en midtbane med Bernardo Silva og Jude Bellingham bag Arda Güler fungere bedre end hvad vi har nu og måske endda løse utallige problemer og hæve vores niveau markant? 

Fordi der ikke er nogen af de spillere, der tænker særlig defensivt.
Og hvis Jude er på en 8'er, så skal det vel være med blik på at kunne tage raids fremad, han skal ikke være låst. Tænker jeg i hvert fald ville være meget dumt. Det efterlader Bernardo tilbage, og der er ikke meget anker over ham, bliver nemt overløbet.

Svarer bare på det sidste spørgsmål om hvorfor det ikke kunne virke. Tror stadig der er større chance for success end med Valverde og Tchouameni dernede sammen :)

Hvis jeg havde helt frit valg ville jeg dog stille med:
Diomande - Mbappe - Arda
Jude
Silva-Tchouameni/Valverde

Og hvis Vini absolut skal spille, så må det være Diomande der bliver ofret. Men Diomande er bedre både offensivt og defensivt...
​

​Det ville også være min anke at balancespilleren er væk. Selvom jeg synes at Bernardo Silva i pre season og i starten holdt den okay. Især fordi han skulle dække af for en forvirret Valverde, som var alle andre steder end der hvor man beskytter forsvaret. Jeg ville gerne se det i nogle kampe med de tre og se om deres mange meter og boldsikkerhed kunne vinde noget. Jeg er næsten overbevist om at det ikke bliver værre end nu og især reaktionen i genpresset sammenkoblet med duelstyrken hos Konaté og Hujsen kunne være sjovt at se. 

Ellers er Tchoameni sammen med Bernardo eller Jude også spændende. Jeg håber dog ikke at nogen ser et lys i den nuværende duo og den gemmeleg som især Valverde har været fantastisk til

4 dage 16 timer siden #1691 af Hamid8210
Besvaret af Hamid8210 på emne Sæsonen 26-27
Jeg har længe talt om en formation der hedder

Arda - Tchomani - Bernado

Diamonde - Jude- Mbappe.

Jude tilbage i som 2024 rolle, Mbappe og Diamonde med fart og direktehed i spillet, og barnado og Arda til at trille modstanderen træt
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete, Dragam

4 dage 16 timer siden #1692 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Sæsonen 26-27

Hamid8210 post=201422 skrev: Jeg har længe talt om en formation der hedder

Arda - Tchomani - Bernado

Diamonde - Jude- Mbappe.

Jude tilbage i som 2024 rolle, Mbappe og Diamonde med fart og direktehed i spillet, og barnado og Arda til at trille modstanderen træt

​Det kunne faktisk være rigtig spændende at prøve af - dog nok med Arda foran Tchouameni og Bernardo i Mourinhos vante formation. Mere kontrol og kreativitet på midtbanen og en Bellingham der kan modtage og distribuere bolden, plus han har vist han er ekstremt målfarlig i den position. Vigtigst af alt er det at Mbappe og Vinicius skilles ad. Det er prøvet af, det fungerer ikke, og noget andet skal prøves af, ellers kommer vi aldrig ud af denne spillemæssige krise vi befinder os i. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

Leveret af Kunena Forum