Sæsonen 26-27

1 måned 1 uge siden #1525 af NickyMad
Besvaret af NickyMad på emne Sæsonen 26-27
Mourinho kommer ikke til at bænke Vini, uanset hvordan Espi gør det. Så kan man argumentere for det hvordan man vil, og hvorfor han gør som han gør, men det kommer ikke til at ske.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 1 uge siden #1526 af NickyMad
Besvaret af NickyMad på emne Sæsonen 26-27
Jeg forstår fascinationen af Mourinho. Med fuld opbakning og en trup, der følger ham, kan han selvfølgelig lykkes, men det kan mange toptrænere, ofte med bedre fodbold.

Mourinho vs Casillas bliver også gjort alt for sort/hvidt. Ja, Casillas og truppen var forkælede. Men Mourinho var langt fra et uskyldigt offer. Konflikterne med Casillas, Ozil, medierne og hele truppen eskalerede konstant, og prik i øjet episoden siger en del om, hvor langt Mourinho kunne gå.
Det er mit største problem med Mourinho. Når det virker, skaber han intensitet og vindermentalitet. Når det ikke gør, bliver miljøet hurtigt giftigt og personligt. I hans netflix dokumentar bliver der jo selvfølgelig ikke forholdt sig kritisk til Mourinho selv, men selv der kan man jo også høre på Khedira at det blev al for toxic for truppen. Jeg tror flere har fortrængt hvor slemt det blev sidste gang.

Jeg håber jeg tager fejl, men jeg ser ikke for mig at Vini bliver slagtet for Mourinho. Jeg tror Mourinho holder maks 2 sæsoner, eller at han ryger sammen med Perez selv.
Jeg håber Perez har snakket med diverse spillere og fået dem til at indse, at hvis han selv ikke overlever det her, så bliver det også svært for dem efter hans tid.

1 måned 1 uge siden #1527 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Sæsonen 26-27
​Det bliver måske også en smule endimensionelt.

Jeg ville hellere vende diskussionen på hovedet.

Hvis vi arbejder ud fra en præmis om at visse personligheder i truppen er ‘toxic’ (hvilket er velbegrundet), skal vi lige redegøre for størrelsen af den gruppe. Som jeg ser det, er det en lille, men desværre meget indflydelsesrig andel, navnligt:

- Vinicius (kuppede Alonso, brokker sig, oppustet ego)
- Valverde (kan ikke styre konen (tror de fleste spilleres koner/kærester brokker sig, men det må aldrig fylde), kan ikke styre sine følelser/temperemant (Tchou, Baena))

Samt en mindre konflikt mellem Jude og Mbappé, som begge også er meget indflydelsesrige, men de to er tilgengæld meget mere profesionelle.

Jeg ser ikke andet. Jude kunne gøre et kæmpe nummer ud af sin skulder. Rodrygo kunne gøre et stort nummer ud af at blive smidt af holdet. Etc. etc.

Så - lige nu eksisterer såret, men man kan stoppe blødningen. Det skal der en hvis karakter, til for.

Min pointe er, at Alonso - en systemtræner som vi alle havde ventet længe på - blot blev revet over af truppen og dennes opbakning fra ledelsen.

Hvis man ville komme problemet helt til livs, skulle Riquelme nok styrer klubben, frem for Perez. Det skete heller ikke.

Men Mourinho tror jeg på, kan komme ind, og skabe en retning og stemning, som spillerne kan indordne sig efter. Han har den autoritet, som nogle af de oppustede egoer måske har brug for, for at komme lidt ned på jorden igen.
Med det være sagt, kan han ikke ændre nogens personlighed, og der kunne sagtens komme en modreaktion. I så fald kan det blive bål og brand.
Med en så dyb trup, med mange spillere der nok enten forventer eller fortjener mange minutter, kunne jeg godt se manglende rotation, som en potentiel fare for stemningen.

Men altså, man må spille den hånd man har fået. Det blev Perez, og ikke Riquelme.
Og det blev Mourinho, og ikke who-ever.
Mourinho er Perez’ mand, og jeg tror ikke han vil være så hurtig til at tage spillernes parti, over Mourinhos. Indtil nu, virker det jo næsten til, at Mou også har lidt autoritet over Perez (der har han self ikke, men Perez lytter og respekter ham).

Men jeg stoler meget mere på, at Mourinho kan få hånd om der her omklædningsrum, end nogen anden træner, måske kun Klopp og Zidane undtaget.

Der ligger vel også en ‘fool me once … fool me twice’ ting i det. Selv for Perez, er det vel begrænset hvor mange slagsmål og Valverde kan slippe afsted med, og hvor mange trænerkup Vini kan.

Jeg tror på sæsonen.
Mourinho 2.0 skal nok blive fedt af følge.

1 måned 1 uge siden #1528 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 26-27
Jeg synes vi har haft et fint transfervindue. Jeg tror også på at Mourinho kan få skabt en form for homogenitet.

Jeg tror vi kommer til at fighte rigtig godt med om ligaen.
Om vores trup er komplet nok til at konkurrere om Champions League, er jeg mere i tvivl om.

Jeg håber at det faktum, at man stort set er gået i 0 denne sæson, betyder at man lige giver Mourinho 1. sæson til at se tingene an, og så er villige til at bruge store penge næste sommer, for at forstærke der hvor Mourinho ser det nødvendigt.

Florentino, dimisión!

1 måned 1 uge siden #1529 af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne Sæsonen 26-27
Mourinho har efter min mening altid givet indtryk af være en selvhøjtidelig opblæst nar, men hvis han kan få det til at virke, så er det helt fint med mig.

Jeg synes at han ligner en mand med en plan i forhold til Silva, Diomande og Espi og måske også Trent og Huijsen.

Det kunne godt blive en sæson hvor Real Madrid smadrer ligaen, men samtidigt en sæson hvor Vini og Guler får det svært og derfor vil sælges. Så er der penge i kassen til nye indkøb.
​
Sidste redigering: 1 måned 1 uge siden ved Matamoro.

1 måned 1 uge siden #1530 af Hamid8210
Besvaret af Hamid8210 på emne Sæsonen 26-27
Min urealistiske bud på en start 11.

Couritos
Fede - Mili-Hujisen - Cucurella
Tchoumani
Arda - Silva
Diamonde - Jude - Mbappe.

1 måned 1 uge siden #1531 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Sæsonen 26-27
Jeg kan ikke lade vær med at tænke på, hvor helt igennem tåbeligt det er, at vi har givet Vinicius den kæmpe kontrakt. Staben må jo have været bekendt med Vinicius fysiske forfatning, og det faktum at han har mistet sin fart, inden de gav ham kontrakten. Og lad os være ærlige, Vinicius uden fart er en YDERST ordinær spiller..

På reddit bliver det også diskuteret livligt efter de sidste par kampe.

www.reddit.com/r/realmadrid/s/eOhdZHZSB4

www.reddit.com/r/realmadrid/s/g9EB91QjVp

Nogen mener at det skyldes han vejer mere nu - jeg har min tvivl om 5 kg, eller endda 10 kg, skulle gøre ham så meget langsommere, at timo (som har ganske ordinær fart) kunne hente 3 meter på Vinicius på en 10 meter distance, da Vinicius får en friløber.

Det var vitterligt som at se eden hazard for os.

Hvis Vinicius ikke skal ende på samme måde som hazard, så må han se at få arbejdet på at få sin hurtighed igen, hvis det altså er muligt (tvivler meget stærkt), for Vinicius er jo ikke en super dribler som Kvaratskhelia - han kommer bare forbi sine modstandere ved at kunne accelerere hurtigere end dem, hvorfor han aldrig nogensinde kom forbi kyle walker. Så uden sin fart vil Vinicius vitterligt være en ligegyldig spiller.

1 måned 1 uge siden #1532 af NachoFernández
Besvaret af NachoFernández på emne Sæsonen 26-27
Hvad tænker I om kampene i pre season og hvor synes I holdet står? Hvem har vundet minutter i opstarten?

Jeg synes det er meget svært at vurdere hvor holdet står efter denne pre season. Vi har mødt en masse hold langt under hvad vi skal måle os med, men fælles for de fleste af dem er at de har været længere i forberedelserne end vi har været og derfor naturligt har kunnet presse os. 

Nogle betragtninger herfra: Og det er ud fra at jeg tror og forventer at Mourinho har fuld magt over sine dispositioner. 

Jeg har meget svært ved at se, at vi har et udtryk i holdet indtil videre. Der er bestemt nogle forskelle fra sidsite sæson og jeg synes især det ser stabilt ud uden bold. Vi har især i de sidste par kampe stået virkelig godt på banen og beskyttet feltet. Under Arbeloa og Alonso stod vi i nogle forskellige højder især i 4-4-2, men i pre season har det været ret tydeligt at holdet står i organisationen i 4-2-3-1 og så har Arda skubbet enten frem eller ned på siden af Valverde alt efter højde. Det har givet nogle gode betingelser for vores forsvar som har taget rigtig godt fra. Og derfra har det været meget op til spillerne at finde løsninger, men jeg er især tilfreds med at vi ikke kun har en lav blok at arbejde med.

Bernardo-Valverde duoen kunne godt blive rigtig god for os. Jeg tror det kommer Valverde til gode, at han har været til rådighed i hele opstarten. Han ser rigtig skarp ud, har gjort det godt med bolden og har været god til at balancere holdet. Bernardo Silva er jo super dygtig på bolden, men det er bestemt heller ikke en downgrade når vi forsvarer os. Han tager konstant gode beslutninger når vi dækker op. Hver gang Arda går højt, så går Bernardo med op og når Valverde går i pres, så har han balancen. Super klog spiller. Jeg har dog været skuffet over hans involvering med bolden, for han tager alt for sjældent teten, men det håber og forventer jeg at han lægger på. 
Jeg tror ikke at Tchouameni formår at bide sig fast i galla opstillingen denne sæson. 
Camavingas indtryk har også været ovevejende positivt. 
Jeg er spændt på hvor det efterlader Pitarch. Han skal vel kæmpe med Camavinga om at være spilfordeleren når Bernardo Silva skal have en pause. 

To andre store vindere i pre season synes jeg er Hujsen og Carreras som begge startede flot i sidste sæson men sluttede forfærdeligt af i foråret. Hujsen har bare set selvtillidsfyldt og toptunet ud. Han vinder altså bare sine dueller og står de rigtige steder og så gør han spille fodbold igen. Han laver sine opspilsfejl fordi han nogle gange lægger sit spil højt og forventer nogle løb, men det er godt at han tør. Det bliver super godt. 
Carreras synes jeg virkelig har slået tilbage. Han ligner sig selv igen og jer er oprigtigt i tvivl om vi har givet 300 mio for en spiller som er bedre end Carreras. Det vil overraske mig hvis ikke Carreras får chancen i den første runde og også får en rolle i denne sæson. Når bare vores venstrekant gider bruge ham, så har vi jo et fantastisk våben. Hans assist i går var et fremragende forarbejde. Taktisk har Cucurella nogle langt større kompetencer og i dueller er han vanvittig. God ret forskellige backs som jeg ser det. Jeg håber og tror, at de begge får en rolle men for nu er Carreras mit førstevalg.

Arda har fortsat hvor han slap og har spillet fantastisk i pre season. Er det et spørgsmål mellem ham eller Jude, så har jeg også et håb om at Jude må bevise at 10'eren er hans plads. Jeg synes dog mest af alt, at vi skal forsøge at få plads til dem begge. Arda og Mbappe har noget relationelt som bare klikker og der kan Jude og Mbappe slet ikke finde hinanden på samme måde. Arda har dikteret vores spil og arbejdet stenhårdt og derudover har hans venstrefod fra dødboldene også været et niveau over de andres, så det er også et våben vi bør have på banen. Jeg tror at Jude starter men efter Judes seneste sæson(er), synes jeg ikke det gør noget at han lige skal gøre sig fortjent til at spille. 
Jeg synes ganske enkelt at det vil være en katastrofe og en kæmpe devaluering af det sportslige projekt i Real Madrid hvis vores største guldfugl ikke spiller fast og i en central rolle. 

Derudover tror jeg det er vigtigt at vi gennem sæsonen holder Brahim og Espi til ilden. De har begge haft en virkelig flot pre season. Jeg skal lige æde min bitterhed over at Gonzalo er solgt og jeg glæder mig til at se Fulham denne sæson, men Espi kunne ikke gøre meget mere for at imponere. Han står bare alle de rigtige steder og slipper også fint afsted med det når han er på bolden. Desværre ser han også lidt tung ud i bagenden, og jeg synes vi har set at han er ubrugelig hvis vi sender ham afsted, men man kan ikke få det hele for et så beskedent beløb. Han skal nok lave mål hvis han får lov. 

For mig er de store "tabere" af pre season Endrick, Vinicius og Dumfries. 

Endrick har ikke grebet muligheden. Og det ærgrer mig da jeg virkelig tror vi kan få et fantastisk output ud af ham. Men i Real Madrid skal chancer ikke være noget man får men noget han tager og der peger det desværre mere mod endnu en udlejning end en vigtig rolle. I forhold til højre kanten har Brahim Diaz fuldkommen outshinet ham og Espi har gjort det samme som angriber. 

Vinicius ser tung ud og slet ikke i kampform. Det skal tale til hans fordel, at han arbejder for det i går. Han kommer ofte ned i strukturen og han er flere gange hjemme og hjælpe til defensivt. Han sprinter også med i presset som en del af holdet. Det synes jeg er meget positivt. Jeg synes generelt det er "okay" at man rammer et formdyk uden man bliver kastet ud i middelhavet, men når det sker, så skal man kunne falde tilbage på en base der består af hårdt arbejde for holdet så man altid har en værdi. Det havde han i går, men der er godt nok langt til noget der bare ligner en god form. Det positive er at han fik brugt Carreras løb nogle gange i går, men generelt spiller vi faktisk i et højt tempo indtil Vinicius får bolden og så fader det ud. Det er et stort problem. 

Dumfries synes jeg har været ret leverpostej. Ingen fysisk magtdemonstration som jeg havde forventet, meget begrænset offensivt bidrag og min følelse er at enten mister han bolden eller spiller den bagud (men det har jeg ikke lige data på, så det er udelukkende en fornemmelse) 

Til slut synes jeg også det var interessant at både Cestero, Rivas og Ciria fik spilletid selvom de fleste var tilbage og det vel ikke var nødvendigt. Jeg er overrasket over at Rivas ser ud til at stå foran Martinez, men han har trods alt set meget sikker ud og har haft rigtig meget ro over sit spil. Han ser nærmest rutineret ud i forhold til sin alder. Virkelig god på bolden også og tog en del lederskab i de første kampe. Jeg kan egentlig godt lide Asencio men det vil ikke overraske mig, hvis der ligger en rolle til Mario Rivas i løbet af sæsonen. 
Cestero ved jeg ikke helt.. Jeg tænker ikke det bliver til spilletid for ham, og mon ikke Pitarch er foran i køen. Men det er positivt at nogle af Castilla spillerne holdes tæt på. 
Ciria får nok heller ikke den store rolle, men han har set spændende ud. Især det faktum at han går uimponeret ind til kampene og faktisk tør udfordre og tage nogle chance når han spiller med de store drenge. Han har også fået en del ud af det, synes jeg. 

Det er lidt mine tanker her med under en uge til sæsonstart. Hvad synes I? 
Følgende bruger(e) sagde tak: Jelle

1 måned 1 uge siden #1533 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Sæsonen 26-27

mohbar post=199524 skrev:

El Siete post=199522 skrev:

Ramos4 post=199511 skrev:

NickyMad post=199510 skrev:

Matamoro post=199505 skrev: En spiller som Espi kunne blive en løsning for en spiller som Trent. Han har pludselig en spiller i feltet at sigte efter med sine indlæg. Det ville også være guld værd for Bellingham at jage anden bolde når den bliver spillet op på Espi. Det er sådan noget som han ikke får fra Mbappe.

Med Espi ligner det faktisk at Real Madrid kan komme til at score nogle lette mål. Det var det største problem med Xabi. Det var alt for teoretisk. Alle hans systemer skabte ikke chancer. Det var kun Mbappe som scorede mål.

​Det lyder alt sammen meget fint, men vi ved også hvor meget Espi kommer til at spille når vi først for alvor kommer i gang. Klubben forlænger ikke Vini til den løn for at sætte ham på hold 2, så ryger Mourinho først. Mbappe og Vini kommer til at blive sparet minimalt.

​Præcis. Som jeg også skrev tidligere, bliver det spændende hvem der bliver hevet ud når Espi skal ind til sidst i en kamp.
Formentlig Diomande. Og så må man spille mere asymmetrisk. 

​Det logiske er selvfølgelig Vini, så man har Mbappe og Diomande på kanterne og Espi i midten, men der kommer helt sikkert til at gå politik i den og vi får en, som du siger, asymmetrisk offensiv. Men måske Mourinho har de cojones der skal til og er ligeglad med hvad Perez gerne vil se. 

​Jeg er sikker på at perez ikke kommer til at få lov til at sætte holdet. Det her sidste kampitel med Real betyder meget for Mourinho og det handler om langt mere end blot økonomi. Spørgsmålet er om han vil risikere sit eftermæle og den historie som han har bygget om gennem årene ved at give plads til spillere der er der mere af navn end af gavn. 

​Jeg håber du har ret, men Mourinho er "bare" en træner, og dem er Perez ikke bleg for at skille sig af med. For ham betyder markedsføring mere end trupsammensætning, så jeg har fx. svært ved at se Mourinho sende Vini på bænken i 70. minut i en El Clasico, men lad os se hvad der sker. Perez er også under pres, han satser på at Mourinho kan løse problemerne i truppen, og hvis han ikke kan, hvem så? Så står man med en enormt dyr, “halv-ubrugelig” trup. Samtidig har man givet Vini en ny kæmpekontrakt og hentet Diomande til et astronomisk beløb. Alt pres er på Perez denne sæson. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

1 måned 1 uge siden #1534 af NachoFernández
Besvaret af NachoFernández på emne Sæsonen 26-27

El Siete post=199533 skrev:

mohbar post=199524 skrev:

El Siete post=199522 skrev:

Ramos4 post=199511 skrev:

NickyMad post=199510 skrev:

Matamoro post=199505 skrev: En spiller som Espi kunne blive en løsning for en spiller som Trent. Han har pludselig en spiller i feltet at sigte efter med sine indlæg. Det ville også være guld værd for Bellingham at jage anden bolde når den bliver spillet op på Espi. Det er sådan noget som han ikke får fra Mbappe.

Med Espi ligner det faktisk at Real Madrid kan komme til at score nogle lette mål. Det var det største problem med Xabi. Det var alt for teoretisk. Alle hans systemer skabte ikke chancer. Det var kun Mbappe som scorede mål.

​Det lyder alt sammen meget fint, men vi ved også hvor meget Espi kommer til at spille når vi først for alvor kommer i gang. Klubben forlænger ikke Vini til den løn for at sætte ham på hold 2, så ryger Mourinho først. Mbappe og Vini kommer til at blive sparet minimalt.

​Præcis. Som jeg også skrev tidligere, bliver det spændende hvem der bliver hevet ud når Espi skal ind til sidst i en kamp.
Formentlig Diomande. Og så må man spille mere asymmetrisk. 

​Det logiske er selvfølgelig Vini, så man har Mbappe og Diomande på kanterne og Espi i midten, men der kommer helt sikkert til at gå politik i den og vi får en, som du siger, asymmetrisk offensiv. Men måske Mourinho har de cojones der skal til og er ligeglad med hvad Perez gerne vil se. 

​Jeg er sikker på at perez ikke kommer til at få lov til at sætte holdet. Det her sidste kampitel med Real betyder meget for Mourinho og det handler om langt mere end blot økonomi. Spørgsmålet er om han vil risikere sit eftermæle og den historie som han har bygget om gennem årene ved at give plads til spillere der er der mere af navn end af gavn. 

​Jeg håber du har ret, men Mourinho er "bare" en træner, og dem er Perez ikke bleg for at skille sig af med. For ham betyder markedsføring mere end trupsammensætning, så jeg har fx. svært ved at se Mourinho sende Vini på bænken i 70. minut i en El Clasico, men lad os se hvad der sker. Perez er også under pres, han satser på at Mourinho kan løse problemerne i truppen, og hvis han ikke kan, hvem så? Så står man med en enormt dyr, “halv-ubrugelig” trup. Samtidig har man givet Vini en ny kæmpekontrakt og hentet Diomande til et astronomisk beløb. Alt pres er på Perez denne sæson. 

​Godt nok fremstod Perez meget arrogant og skråsikker (og gør det stort set altid), men Perez er ikke 1 sekund i tvivl om, at der er øjne på ham og faktisk for første gang er pres på. Han er jo voldsomt intelligent og yderst kompetent. Han har lige oplevet en præsidentkandidat, der faktisk kunne presse ham og vi fik alle et bevis på, at der ikke er blind tillid til Projekt Perez. Alt dette efter en yderst kort valgkampagne. Nu har Riquelme en række år til at bygge noget virkelig spændende op og det presser Perez til at skabe mere succes. Jeg kan ikke forestille mig andet end at han godt selv ved det. 

I år har vi jo pludselig set at pengepungen faktisk kan åbnes på mere end en spiller. Så der er blevet rokket ved tingene. Og vi ved at Mourinho ikke er en nikkedukke. Han må se det her som sin mulighed for at vinde noget prestige tilbage og det vil han gøre på sin egen måde. 

Derfor tror jeg faktisk, at Perez giver sin træner tillid og ret meget frihed til at gøre hvad der er bedst for holdet og klubben. Det er jo også Perez som risikerer at blive en negativ del af vores historie hvis det hele vælter. 
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

1 måned 1 uge siden #1535 af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne Sæsonen 26-27
Der er også den mulighed at Espi er meget bedre end Gonzalo og derfor er i stand til at tilkæmpe sig en plads i startopstillingen. Det hele behøver ikke være et komplot hvor Perez og Vinicius trækker i alle tråde.

Måske var Gonzalo bare ikke dygtig nok som angriber til at han kunne vælte Vinicius af pinden.
Måske var Xabi ikke dygtig nok som træner. Det kan være at vi allesammen kan se det hvis han flopper med Chelsea.

Jeg er ret optimistisk, mest fordi vi har meget bedre spillere nu. 
​
​
​
Sidste redigering: 1 måned 1 uge siden ved Matamoro.

1 måned 1 uge siden #1536 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Sæsonen 26-27
​Jeg står måske lidt alene med den her, og jeg har heller ikke set preseason kampene, men jeg synes vores transfervindue har været ret dårligt. Den eneste store forstærkning er Diomande, og det er grundet hans profil. Jeg tror en højrekant, der kan gå selv men også arbejder tilbage i banen er præcis det vi har brug for. Hvad der tæller ned for ham er at han ikke har vist sig på højeste niveau særlig længe og har været meget dyr. Men som profil er han nærmest perfekt.

Dumfries er efter min mening en meget middelmådig spiller. Vi skulle jo have en back ind efter Carvajal smuttede, og så er det fint at få en erfaren back ind som også kæmper for holdet. Det fint, men gør sgu hverken fra eller til. Og på samme måde har jeg det med Konate. En spiller der nærmest er blevet værre og værre de seneste mange år. Men igen, vi manglede en CB, han kommer med en masse rutine og han var gratis. Det vel fint, men ser ham kun over Asencio i niveau af dem vi har.

Cucurella er en god spiller, men også en kende overvurderet efter min mening. Derudover synes jeg hovedsagligt Carreras var fremragende sidste sæson, og så venstrebacken som en af de steder vi mindst have brug for en opgradering. Nuvel, det da fint nok, Cucurella er trods alt en del bedre en Fran Garcia, så vi har en meget bedre kamp om pladsen derude... men var det nu virkelig nødvendigt at bruge så mange penge på? Det synes jeg ikke.

Bernardo Silva virker også uforståelig. Selvfølgelig er han en god spiller, men hvor skal han spille og i stedet for hvem? Medmindre Mourinho tager nogle store beslutninger og lader ham og Arda spille sammen, så kan jeg kun se han tager spilletid fra Arda, og så er det en virkelig dårlig transfer. Eller, hvis han er tiltænkt en plads på bænken, og kun er hentet ind som en backup/rotationsspiller, men det virker heller ikke som noget han ville sige ja til. 

Og så Espi i stedet for Gonzalo. Mindre talent, mere køleskab, og som reserve på det her hold, så er det måske bedre. Men det kommer jo heller ikke til at løse nogle af vores største problemer.. lad os se hvor meget spilletid han egentlig får.

Derudover forlængede vi med Vini og belønnede ham for at ødelægge sidste sæson. Hovedrystende.

Det eneste håb er Mourinho. Det er ham der skal forvandle der her hold. Jeg har en lille tiltro til det, selvom det sikkert slet ikke bliver på den måde jeg havde ønsket. Men vi ønsker vel nærmest alle at der kommer en træner og råber af de her spillere og sætter ild under dem. Hvis man ikke vil sælge problembørnene, så er Mourinho måske det bedste bud på at få sparket noget disciplin ind i dem. Det er det vi må håbe på, for udover Diomande (som også kan blive et flop), så synes jeg ikke holdet på papiret har rykket sig særligt. Lidt bedre bredde, men det var vel ikke bredden vi tabte på sidste sæson... 
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Siempre fiel, El Siete

Leveret af Kunena Forum